Sunday 15 July 2012

Saya Ada, Awak Ada?

Sebelum aku mulakan post ini, aku nak mengatakan sesuatu. Mula saat ini, adikku Cipla akan ditukar semula kepada Maisha. Nanti ade orang emo gitu di pagi-pagi hari. Ok. :) saya sudah tukar....:) Sebenarnya aku tak ade idea nak bagi tajuk ape so aku letak la tajuk ni. Hal ini demikian kerana, amboi formal sgt dah ni. :p Ok, semalam bertarikh 14 Julai 2012 ade macam-macam berlaku yang sungguh meng-"butterflies"kan tummy ku. Malah ia juga  meng-"butterflies"kan tummy-tummy aunty ku dan umi ku and maisha ku. Hahahaha. :) Sebenarnya dah lama IY plan dengan Umi dan aku untuk buat surprise untuk Maisha. IY nak surprise Maisha. Sebab mereka dah lama "berpisah". Aku dan Umi pun ikut je la.:) hahahahaha.....adik dan anak kesayangan. Woot woot. :)


 Tanpa pengetahuan Maisha, IY datang untuk ketuk pintu. Maisha ingat cousin aku datang so rupa dia pun macam gambar seperti di bawah. Lain kali pakai elok-elok.


Maisha in the hoodie. :p P.S its a towel.

Saya ada, awak ada? adik saya IY pemain sukma. Jeng jeng. Jangan jealous you alls. Plus dia dapat pingat lagi tau. Betapa bangganya ku terhadap dirinnya. Setelah bersusah payah dia berlatih untuk sukma. Ini adalah sukma pertamanya dan dia telah kembali dengan pingat perak. Woohoo. Tahniah tahniah. Congratulations and celebration. :)





Ni gambar pemain dah letih. Layan fatso.

Dia bagi GAJAH kat aku. Sangat suka........:)




Ni la pingat dia. Berat. Ni kalau baling kat anjing, pun anjing tu koma.


Celebrate McD je la. Sebab macam biasa tempat kenangan Maisha dan IY.

Ni adalah prize giving dekat Pahang. 














xoxo,
Aku




No comments:

Post a Comment